
Alapnyilvántartás bérbeadáshoz – Bevételi nyilvántartás
4 790 Ft
10% költséghányad választása esetén ezt a nyilvántartást kell vezetned.
Webshopban csak magánszemélyek vásárolhatnak! Vállalkozás esetén írjon a hello@adotanacsonline.hu e-mailcímre!
Szolgáltatás leírása
Az adóbevallásban feltüntetett adatokat nyilvántartással kell alátámasztani. Ellenőrzés esetén ezt kérik be elsőként. Törvény írja elő milyen típusú nyilvántartást, milyen adattartalommal kell vezetni. Ha 10%-os költséghányad alkalmazását választod a bérbeadásból származó jövedelmed megállapításához, akkor Bevételi nyilvántartást kell vezetned. Ez a letölthető nyilvántartásminta teljes mértékben megfelel a törvényi előírásoknak. Excelben készült, így a szükséges számításokat elvégzi helyetted a nyilvántartás automatikusan. Neked csak a bevételeket kell rögzíteni. Külön munkalapon találsz hozzá egy leírás, mely lépésről-lépésre megadja, hogyan kell kitölteni a nyilvántartást.
A nyilvántartásminta évszáma következő év SZJA bevallás határidejéig az előző évi. Ha másik évi nyilvántartást szeretnél, akkor csak át kell írni az évszámokat. A táblázat működése évszámtól függetlenül ugyanaz. A nyilvántartást adóévenként, azaz jan. 1-től dec. 31-ig terjedő időszakra külön-külön kell vezetni.
Ha adózási kérdésed van, akkor nem erre a termékre van szükséged, hanem a BérbeAdó tananyagra, ami ingyenes ajándékként tartalmazza többek között ezt a nyilvántartás mintát (és a többi iratmintát is).
A nyilvántartásminta megvásárlása nem tartalmazza a felmerülő adózási kérdések ingyenes megválaszolását.